Vaaaaarm sommardag!

Jag lyckades somna om i morse, även om det va svårt..fan så varmt det var... måste verkligen skaffa rullgardiner...Svarta sådana....

Idag har varit en mysig å bra dag... jag å Indo åkte in till stan å träffa John, Ika, Tilda och Change...vi gick runt på söder å in i lite butiker.. Indo fyndade strumpor och byxor=) Sen va vi på BK å käka, jag käkade double cheeseburger meal...å sen en glass, och maaaaaaassa is...BK´s is äger allt annat... Världens bästa=) Och Indo fick äntligen sin banan milkshake... Även Ika körde på milkshake, fick ta en risk där;) men hon slapp glasshosta=) hahaa söt...

Vi var inne på BR leksaker idag också, Indo ville köpa en liten basketboll till bebisen, men gudfar John hann före;) Tack John!!(F)=)

Vi var inne på sneakers n stuff... Inte visste jag att dem hade väääärsta utbudet av milkshakes...!? 125 olika smaker... allt från "delicato-boll"smak till... jag minns fan inte... men det blev ingen milkshake, ska ta de nästa gång;)
Å jag undrar om jag ska ta en raymond special? (blues) njaaaääää helst inte asså.... helt fluff! =)

Efter allt detta drog vi hem till John och chillade en stund...de va skönt att ta en liten paus från solen:)

Sitter å pratar med Mine på msn, hon ska köra upp på Fredag....Du kommer fixa det! du e bäst!!!!!m=))


Nu ska jag äta Rendang!! Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0