trött

nu sitter jag i sängen med laptopen framför mig... har haft en myskväll med min älskling, käkat pizza, kollat film och spelat poker... han vann=) Ska snart sova... undrar om man kommer få massage innan man somnar? jag ska fråga honom.....

-Älskliiiing, kan jag få kläm?
-Aah, kanske det....
-När dåååå?
-Vet inte...

Låter inte så lovande=P
Kanske om jag tjatar lite?=)

Kan ju berätta att Ispåsen jag köpte igår nästan e slut... Jag är numera ismissbrukare haha... Imorgon ska jag städa badrummet... så jag kan färdigställa "blöjjbytarhörnan" =P

Min lilla katt står i köket å piper... lillsnuttan e nog hungrig... men de e bra, för vi har massa gourmet hemma=D Indo ska gå å fixa de nu=)

Grannen möblerar om som vanligt... jävla (&"&%/"%¤!=)!"½()!"/#()"!&¤/"!&#/"(!   ALLTID mitt på natten, undrar vafan han sysslar med... jävla ***********!!!!!!!!  Synd att man inte har nått nummer till nån störningsjour, annars hade jag fanimej ringt... Kul sen när bebis kommer, om hon får kolik, stackars grannar;) Payback is a mothafuckaH! =))

Nu ska jag kolla på "hemsökta hus", e lite skeptisk till det... jag tror på spöken, men vet inte om jag tror på dem... just nu har dem seans... weell well...

gonatt katt fnatt tratt  BRRRRRRRRRRRÄ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0