Städa...fyfan

Har städat sen 12 idag, å e fortfarande inte klar... kan ju va för allt går så jävla långsamt just nu, eller för att de e jävligt stökigt!! Badrummet e typ klart iaf, får lägga upp bilder sen... fixade lite i vardagsrummet också, men pallar inte göra klart själv...får vänta tills karln kommer hem... Men just nu e de köket... vi har inte ett enda rent glas hemma, å glas måste jag ha för att kunna dricka mitt isvatten!

Nu blev jag sugen på is igen...

Nu e de bara 5 veckor kvar innan lilla skruttan kommer... eller hon skulle ju lika gärna kunna komma idag..men jag hoppas hon håller tiden någolunda=)
Själv var jag 10 dagar sen... skulle ha ploppat ut den 10 maj, men jag bestämde mig för att vänta tills den 20 maj=) Mamma brukar säga att de där har påverkat mig på senare dagar också, eftersom jag aldrig lyckas hålla tider! Jag ÄLSKAR när folk får stå å vänta på mig=) Just love it!

Jahapp!! Andra gången man blir dissad den här veckan, å ändå e de bara onsdag! Först blev jag bjuden på babyshower, men sen tyckte värdinnan att de va olämpligt om jag kom, eftersom det kanske skulle bli svartsjukedrama.Så hon tog helt sonika tillbaka inbjudan. Vem blir svartsjuk på en höggravid kvinna ?  Å så nu, en annan kompis som skulle komma hit på filmkväll på fredag som banga för de e fotbollsmatch på tv... fan så omtyckt jag känner mig! weeiiii

Jaja, ska fortsätta städa, sen in till stan å möta Indo å dem=) Å så ska jag gå till BK innan å ta en stor jävla mugg med krossad is=))))))))))))))))))))))))))))))))) Nu ser jag fram emot en dusch... fan va skönt de ska bli!!!

Kommentarer
Postat av: Liz

HAHAHAH svartsjukedrama på en babyshower hahaha det skulle vara kul och se, herregud hon kan väl inte vara seriös

2009-06-24 @ 20:17:56
URL: http://mamyliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket väger du nu när du är med barn?

2009-06-24 @ 23:57:45
Postat av: angiebabymama

Liz, ja det kan man ju undra!



Anonym, antagligen för mkt! Har ingen koll.

2009-06-25 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0