städa... igen

Städa e inte alltid så jävla lätt... speciellt inte när det är saker överallt, man e höggravid och man gör det tillsammans med en idiot.

Hur många här som läser min blogg lägger alla tomma plast och papperspåsar på en hög i hörnet i köket? E de snyggt med en pyramid av påsar i ett hörn? Jag försöker mitt bästa att de ska se fint ut här, (även om jag själv e bra på att sprida ut saker lite till höger och vänster), men de e svårt att samarbeta med en som e besatt av WoW och bara e egoist.

Jag tappade nyss en grejj på golvet, 1000 delar... glas överallt. Fick spel.

Jag tror jag dör snart.

Kommentarer
Postat av: wtf

Du får väl ställa lite krav. du är väl inte hans mamma som ska städa efter han.



ååh avskyr datanördar

2009-06-27 @ 14:20:37
Postat av: angiebabymama

Jo, å nu e jag snart mamma till 2 st!! Underbart!

Va tycker du om att jag klipper av nätverkssladden?

2009-06-27 @ 14:57:25
Postat av: wtf

ah jag vet inte riktigt. jag är själv snart blivande farsa och om min brud satt vid datorn 24/7 och inte hjälpte mig med något så skulle jag skicka ut datorn och sen henne om det inte blev bättre.



lite drastiskt kanske men man väljer själv hur man vill leva. hare fint :)

2009-06-27 @ 19:09:43
Postat av: angiebabymama

Hahah=) yeah, men som tur var så kom han å hjälpte mig sen, å tröstade mig för jag blev lite ledsen..så de e bra nu=) Han får städa resten ;) Lycka till med bebisen!!=)

2009-06-27 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0