Sängliggande...

jag lyckades somna om, men när jag vaknade så kändes det som jag va i en bastu... så jävla varmt!! =( Ligger kvar i sängen med fönstrerna öppna och fläkten på full kraft... har fortfarande ont, men har hittat ett sätt att sittligga på... så de e soft, ska försöka komma ut och röra lite på mig, får spel av att ligga här..
Har tvn på, "hjälp jag e med i en japansk gameshow!" haha, så bra underhållning...

Idag har jag och Indo månads jubileum hehe, 1 år och 2 månader=) Världens bästa pojkvän, aldrig vart med om en så snäll och lugn kille... min mysplutt, ställer upp till 110%! Snart kommer vår bebis, längtar massor!! Är inte ett dugg nervös  inför förlossningen, jag vet att Indo kommer finnas där och vara lugn, duktig och hjälpa mig igenom det... bebis hade hicka i morse=) så gulligt! Hela magen hoppar till med jämna mellanrum...

Vi skulle ha gått på Indonesisk restaurang idag, men dem har stängt på Söndagar=(((  Vi skulle käka Sate! Fan va gott de e asså... kycklingspett med jordnötsås..... Svärfar brukar göra det, och inget knäcker hans jordnötssås;) Och så ska de va ris till med ketjap manis!! Det är söt soya... jag var skeptisk i början, men efter jag testat så va jag fast! Synd att den e så svår att få tag på i Sverige...=(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0