så himla varmt!!

Idag har jag vart ute typ hela dagen, sjukt varmt!! Tror nån behöver en dusch, å denna någon råkar vara jag... men först måste jag smällta middagen...Vi åt ryggbiff med klyftpotatis med bea å rödvinssås=)) Sjukt gott!! Tack svärmor=)

Vi skulle ha gått upp till studion ikväll, men varken jag eller Indo pallar...har varit en lång dag! Han gick upp typ 4:30 i morse å drog å provjobba på ett lager... Mr truckdriver=) Jag själv gick upp vid 9, hade besök hos barnmorskan vid 11, där lyssna vi på hjärtljud och mätte magen=) jag följer kurvan;) Och så klämde hon massa på min mage för att se om lillan lagt sig till rätta med huvudet neråt än, vilket det verkade som! Min lilla mysplutta=)
Efter det träffa jag Indo så drog vi till alby, mötte en tjej där och köpte en bok jag hittat på blocket "MammaPraktika" heter den... Sen drog vi å storhandla på Ica maxi... Massa blöjjor å bebisgrejjer å sånt=) Myspys!!

Nu kom det en liten katt å la sig bredvid mig=) min myschillyplutt! Ska gosa med honom nu=)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0