jag får spel...igen

Jag kan inte sova!! jag blir så jävla förbannad å ledsen.... Vaknade av att tvn stod på å de va nån jävla idiot som stog å skrek, jävla bullshit program.. försökte väcka Indo, för han hade fjärrkontrollen senast... "kan du ge mig fjärrkontrollen?" "jag vet inte var den e" fick jag som svar, då stänger han av tvn???? Så då fick man inte kolla på tv heller. Det är så jävla varmt... så jävla stökigt här å soljäveln skiner rakt in i rummet även fast persiennerna e nerdragna... blir förbannad. Dessutom envisas han med att försöka trycka in mig mot väggen när han sover... det finns en anledning till varför vi kommit överens om att jag ska sova ytterst, för de e ett jävla projekt för mig att ta mig upp på nätterna, för de lilla barnet ligger å trycker mot min blåsa så jag måste gå upp typ 4 ggr per natt, å de gör fett ont att röra kroppen,,, men nähe, då ska jag välja mellan att ligga å hålla mig eller projektera för att komma upp ur sängen.

De e så jävla stökigt här också, vilket inte gör saken bättre. Dålig energi, jag blir så förbannad. Så nu har jag lagt mig i den här obekväma jävla soffan, i hopp om att få sova några timmar till. Fan va jag hatar värme... ni får ursäkta, alla ni som älskar solen, men jag hatar den, å jag ska innan jag somnar be till högre makter att de haglar imorgon, då ska jag ställa mig utomhus, vända upp ansiktet mot himlen å gapa... gratis is. Fan för det här.

nu ska jag gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0