Indonesisk restaurang?

JA! Vi åkte dit... vi har pratat om att åka dit sjuukt länge... men när vi väl hittat dit så va det stängt!! FAN!
Först åkte vi till gullmars, för min käre styvbror har en gång sagt att stället låg där...så vi vandra runt, men hittade inget...eller jo, vi hittade Johannes å hans dam Bella... Men dem drog hem sen... till slut fick vi veta att vi va heeelt fel ut... vi skulle till globen....Men vi drog dit iaf... men yeah, stängt.... Hungriga iaf, vi drog först till donken, där käka jag, sen till kebaben i gullmars...där käka Indo, kebaben fick IG av honom... kräsna fan:)

Nu e vi hemma iaf... har varit å köpt 2 kg is till=) Det går åt som fan här hemma, sitter å knaprar hela tiden! Sååå gott!!
Tänkte göra pannkakor till middag, men ska jag vara ärlig så tror jag inte det blir så... ska fråga Indo om en stund om han e hungrig..jag e alltid hungrig=))))))

Sitter å spelar Betapet med Liz... kan bli så att hon vinner den här gången=) De e fan på tiden;) haha

Imorgon ska jag städa badrummet.. det ligger en stor hög med kläder på tvättmaskinen.. ska rensa bort de jag inte ska ha... å så ska jag ha tvättmaskinen som skötbord sen, det blir så när man bor så litet... men de duger sålänge=)) Ska lägga in bilder sen när allt e klart=) Men vet... hon kanske blir tidig... jobbigt att inte ha allt klart när hon kommer.. STRESS!! Ändå har man haft 8 månader på sig? haha...typiskt mig??

Nu ska jag vinna över Liz på betapet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0