höhöhö

haha, jag säger ju att jag är urusel på att blogga... helvete, men eftersom folk e så jävla tjatiga så, varsågod, här har ni erat jävla blogginlägg!!! =)

Som sagt, ett tag sen..inget speciellt har hänt... har fortfarande bulle i ugnen, ska väl ha det i några veckor till, sen kommer hon=) Min lilla semla! För övrigt så håller jag på att baka semlor just nu... om dem blir fina så kan jag ju kanske lägga in en bild på dem sen.. eller om en månad;)

Sitter här med poker också... Indo fick nån bonus på partypoker som jag håller på att spela bort nu=) haha går inge bra... folk e klåpare ;)

Har nästan alla bebisgrejjer klara nu... barnvagn, spjälsänge,skötbord, babysitter... e lite kvar bara=) Ska fixa babygym, bärsele oxh badbalja...har jag missat nått?

Ni som har barn eller väntar barn kan ju komma med bra förslag om ni har några=)
Ska lägga upp lite bilder på mitt hem nån dag också när jag har städat eller nått haha...
Indositter å spelar WoW, lika bra att han passar på innan bebbe kommer ;)  Han e världens bästa!!! Så snäll, hjälper mig med allt... För att visa min tacksamhet och kärlek till honom så ska han få hembakade semlor till fikat och hemgjord fläskpannkaka till middag med maaaassa lingonsylt till middag, de e en av hans favoriter=) Får väl se hur det blir, har aldrig gjort fläskpannkaka förut=S Om det går åt helvete så finns räddningen 30-40 meter bort, Brunna pizzeria=) Alternativt massa mat vi fick med oss hem igår när vi varit hos mina päron och firat midsommar=) Det var sååå mysigt! Massa god mat, och fransk chokladtårta till efterrätt, min favorit=) Även en bit av den fick följa med oss hem igår;)'

Är det någon som sett den där filmen med Brad Pitt? Benjamin Buttons eller vad den nu heter... e den töng?

Puss å kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Liz

Våtservetter, barnschampoo, tvättlappar, nappar , mössa till bebisen hmm ja det var väl det jag kunde komma på just nu

2009-06-20 @ 21:42:51
URL: http://mamyliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har allt dedär oxå=)) tänkte mer på dem "stora" sakerna=D men tack iaf sötnöt

2009-06-20 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0