fyfan

Helt död nu.. har varit 4 rundor till grovsoprummet... Fan va mkt jag fick för mig att slänga, å mer är det haha... Maaassa kläder å massa grejjer jag fått för mig att spara... men nu åkte de ut, så jävla skönt!! Nästa runda ska jag ut me motionscykeln å massa annat som inte får plats eller används..

När bebis kommer måste de vara perfekt här... synd att man får jobba ensam!!!

Hoppas fan du går på den där konserten ikväll... Lyssna på bögkartellen å kolla på massa billiga Moore-brudar.. men de lugnt. Det är du värd.

Fan va jag önskar att man hade städerksa nu haha... kanske borde fixa nån billig? haha...Indo kanske kan ta med sig en hem ikväll från Mooregrejjen, så kan han titta på när hon städar å kanske lära sig nått?! haha LOL.


Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0