familjeträff!

Idag ska jag, Indo och mina päron hem till svärmor å svärfar, de e första gången dem träffas... hehe, de e på tiden iaf=)

Sitter här å knaprar is... Elicia ligger å snurrar runt i magen på mig... livlig tjej=) Undrar om hon gillar is? haha...


Indo sitter vid WoW som vanligt....suck. Tröttnar man aldrig? =)

Ska gå å göra mig i ordning nu... orkar fan inte, de e så jävla vamt! det blir klänning å leggings idag... det ska bli 28 grader idag... jag som ville ha en kall sommar...fan. 10 grader och regn hade varit underbart, men icke..  nu ska moder jord plåga alla höggravida med tropisk värme och sol istället... kunde hon inte ha tänkt på det förra sommaren istället?

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0