Det var en gång

en gravid kvinna som kallades Angie, en dag när hon var påväg hem från sina svärföräldrar så tog hon en sväng förbi Ica maxi för att köpa is, isen va slut, Angie blev förbannad, gick till mc donalds å bad om 2 stora muggar med is, vilket hon fick!! angie sken upp som en sol, och gick tillbaka till kassan på Ica maxi där hennes mamma och pojkvän stog å väntade på att få betala sina varor, framför dem stog en ful rödhårig slyna å tog tid på sig för att kassapersonalen inte kunde hitta priset på ett slampigt läppglans som redhead envisades med att köpa, idiotpersonalen vägrade ta andra kunder emellan, då blev Angie förbannad igen och fråga om dem inte kunde ta andra kunder emellan?
Varpå  kassaslampan sa "ne, de går inte fortare", Angie undrade varför? Då vänder sig rödluvan sig om å ber mig vara trevlig, Angie kände hur det började klia i fingrarna... hon tänkte "ooohh hon skulle bara veta hur det kan sluta om man e otrevlig mot en höggravid kvinna"... men rödluvan hade tur, för hon skyndade sig därifrån...

haha=)) fan va jag va sugen på att slå henne!!! Jag tror jag behöver en sånn där boxningssäck som jag kan ta ut mina aggressioner på!

Om redhead nu skulle se detta blogginlägg, så vill jag bara säga att de där läppglanset du köpte sniglade jag innan du köpte de!!!!! =)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0