Ännu en skitvarm dag

sitter här i min säng, Chilly ligger bredvid och tittar nyfiket på när jag knappar på tangentbordet=) Haha han e så fin!
Idag ska jag tvätta massa...fyfan va mkt tvätt vi har asså...får spel. Men vi måste bli klara snart....

Indo e påväg hem, han har varit på nått möte... E de nån som har ett jobb till honom så, holla!!!! Å en lägenhet skulle vi behöva också;)

My body hurts!! Bläää..å helt svullen och ont i fötterna efter igår...ska hämta is nu!
så=) Isvatten!
om 10 min ska jag ner i tvättstugan, har fan ingen lust asså...fyfan.... Ringde indo nyss, vill att han ska köpa iskubspåsar, upptäckte att våra e slut nu igen... den här gången ska jag fylla alla på en gång... så har man 200 iskuber sen=) hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0