2 kg is och en hammare

Sånn sjukt bra idé... med tanke på att isbitarna i dem påsarna e så stora!! Svårt att tugga.. så jag drog fram hammaren idag å börja banka... krossad is=)) så gott!!

Har nyss käkat pannkakor, det va också gott, inte så ofta man gör det... bör ju bli oftare...

Idag har jag bara tagit det lugnt, va jättetrött efter gårdagen då jag städade massa å sen drog hem till john i stan... inte så ansträngande egentligen, inte som det känns just då, men när man väl kom hem å la sig ner så kände jag hur min kropp värkte och behövde vila.. Imorgon är det nya tag igen...städa och storhandla! Ska köpa blöjjor å sånt=)

Nu längtar jag jääättemycket efter vår lilla bebis... De e så sött när Indo pratar med magen å pussar på den.. "Ska du bli världens bästa basket-tjej? Ska jag få pussa massa på dig?" så söt<3
Jag e inte ett dugg nervösinför förlossningen, vill bara ha ut henne nu=)

Nu ska jag chilla lite...sen kolla dem 2 sista avsnitten av desperate housewives=) sen får jag vänta tills i höst, då börjar säsong 6 på tv... ändå duktigt av mig att ha betat av 5 säsonger på 1,5 månad=) Bästa serien på länge, är helt stuck!!

puss å kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0