Vaaarmt, jobbigt å måste...

jag MÅSTE städa, drog igång ett projekt i morse "rensagarderoberna" projektet, typiskt mig att palla börja, men sen ska man ta en "10 minuterspaus", som brukar sluta med 3 timmars vila haha=)) KEFF E JAG!!
Men Indo ska snart dra å handla, så då ska jag fortsätta här, blir liksom en liten tävling med mig själv då..."Hur mycket hinner jag innan karln e tillbaka?" Å när man väl börjar igen så brukar jag få helt spel å inte sluta förns de e klart... Så förhoppningsvis så blir jag klar idag... Men de ser rent förjävligt ut här haha... Jag måste sluta köpa kläder asså... ångest skit med saker överallt...
'
Det är många som frågar om dem får komma och besöka oss på BB när bebisen är född, här kommer svaret till alla som undrar=)

Jag har kommit överens med mig själv (efter andra mammors råd och tips) att familj är välkomna dit såklart, och även gudföräldrar... Till er andra, ni e varmt välkomna att komma och hälsa på hemma hos oss när allt lugnat ner sig och när vi kommit i ordning med allt, och när jag är fullt utvilad och recovered...  Men jag kan ju förstå att alla e nyfikna osv=) Men jag lovar att ni alla kommer få träffa henne, ge oss lite återhämtning bara=) Hoppas att ingen tar illa upp...

Nu ska jag städa!
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0