tvättelitvättish!

Vaknade sent idag igen, helt sjukt... kan jag aldrig lära mig att lägga mig i tid på nätterna? Fy på mig. Å så vakna jag inatt, då va Indo fortfarande vaken, vi gick upp å gjorde oboy å macka=) Gott! Men just nu e jag så sjukt trött, har tvättid mellan 12-15, ska få massa tvättat, ska ta å rensa lite garderober idag medans jag tvättar, så man får plats me allt=P Antar att mycket kommer slängas idag också... Undrar om det finns några svarta sopsäckar hemma?

Idag kommer mine å mitte hem från turkiet, fortfarande avis, vill oxå åka utomlands!! Hoppas dem har mycket bilder=)

Nu e de hard work som gäller. Hoppas Indo vaknar snart, orkar inte bära allt själv=(

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0