Spagetti me köttfärssås och ångest

Åt en stoor lunch idag när vi va i skäris, så vi vart helt mätta, tills nu, karln verka hungrig så jag börja me middag hehe=) Det blir en kryddig bolognese=)

Dock så har jag lite ångest.. ska inte dra hela storyn... men jag blev utsatt för ett bedrägeri för några år sen, en människa snodde mina sista sparpengar.. å nu flera år senare har det resulterat i att jag å min lilla familj inte kan bo kvar här..kronofogden säljer min lägenhet om inte jag kan betala ett bolån senast december... Vi vet inte hur vi ska göra.. Allt e åt helvete... om nån har en lägenhet att hyra ut så, säg till=) Vill inte bo på gatan med min pojkvän å bebis... Jag mår så himla dåligt över situationen... Tycker aldrig jag varit snål mot någon, alltid ställt upp för släkt och vänner... Men så blir jag utsatt för det här, personen som gjorde detta mot mig var en "vän", som förlorade i rättegången... Hon blev skyldig att betala skadestånd, men enligt KF så har hon ingen inkomst eller något av värde, så jag får inte ett skit, och brottsoffer-myndigheten vill inte betala ut nått bara för att hon aldrig satt häktad...

Jag orkar inte mer... det här kommer förfölja mig för alltid känns det som. Ständig ångest. Min familj försöker hjälpa, men det är alltid nått som går snett på vägen...

Så här är jag nu. Angelica. Desperat, och vet inte var vi ska ta vägen...

Hjälp oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0