Söndag

Ska man få något gjort idag tro? Idag får jag inte få paltkoma efter frukosten!! Fan asså, man kanske skulle ta lite kaffe till frullen? Det är nästan värt det, bara jag inte somnar som igår... Nu vakna Indo=) Helt död, han får väl sova ett tag till då... Men då överväger jag att äta frulle all by myself... dont wanna eat aaaallll byy myyyseeeeelf

Läste i expressen i morse att kungen INTE har förtur till vaccinet, jobbigt va knugen! Alla ska prioriteras på samma sätt...förutom vårdpersonal och redan  smittade, men det kan man ju ha förståelse för iaf.

ska gå från datorn, den hänger sig hela tiden, å jag börjar få spel, vill inte riskera att datorjäveln åker in i väggen


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0