Slemproppen

Men neeej jag pratar inte om Indo;)  haha... då torrt skämt, ni får ursäkta...

Inatt gick min slempropp, det betyder att en äcklig liten grejj som suttit i mig sedan jag blev gravid lossnade... Fresh?
Jag ringde till förlossningen på huddinge, och dem sa att det kan dröja upp till en vecka innan förlossningen sätts igång då.. känns skönt att veta att de e på G =)

Helt plötsligt känns det så overkligt... Nu ska jag och Indo bli mamma och pappa?=) Jag är inte orolig inför förlossning, jag vill bara att bebis ska komma nu...kommer kännas så underbart att få ha henne i min famn=)

Så jag hoppas nu att jag slipper vänta mer än en vecka=)

Puss å kram


Jag försöker skriva om det händer nått=)

Kommentarer
Postat av: mine

är de sant? bara en vecka? eller kan de gå längre tid?

2009-07-20 @ 21:48:37
Postat av: angiebabymama

Yes=)



På förlossningen sa dem "upp till en vecka" så jag antar och hoppas det sker inom en vecka=))

2009-07-20 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0