Sådääärja

Då var det lördag igen, fan va veckorna går fort egentligen! Sjukt!!

Ska berätta mer om min vecka nu, eftersom det blev så kort igår=) Veckan har väl egentligen sett ut som vanligt, men i onsdags var jag å mamma på skansen! Så himla skönt va de! Vi gick på akvariet, fast vi typ sprang oss igenom där, för mamma ville inte kolla på ormar å sånna läskiga djur=P jag förstår henne! Jag e inte heller ett fan av stora feta långa ormar...usch... Jag gillar bara Carros ormar=)  Sen gick vi runt på skansen, vi köpte nybakade bullar, som va galet goda, helt färska! Mamma tog kanelbulle å jag tog en kringla=) Mums!! Vi såg björnar,sälar å massa andra djur, men det var många djur som inte ville komma fram.. otur.  Sen när vi tyckte vi gått färdigt så åkte vi med båten tillbaka till slussen och gick å käkade bakad potatis med massa smaskig skagenröra=) Sen hem till henne, kolla på tv å hade mysigt=) Tack för en underbar dag Mammsen!=))))

Även idag ska jag träffa mor min, hon fyller år idag så vi ska på kalas=))) Ska dra om ett tag, måste bara göra mig vacker först=) Och Indo spelar world of warcraft, så jag får väl tjata på honom att han ska göra sig iordning också... Vi har köpt födelsedagspresenter till henne, men kan inte skriva vad här, för hon brukar läsa min blogg=)))

I morse, runt 7 tiden så vaknade jag, som vanligt av att solen sken in mellan persiennerna... så tittade jag på Indo, som såg relativt nyvaken ut... Tv:n stog på, och det var nått barnprogram på femman "Nalles stora äventyr"... Jag frågade honom "vad tittar du på?"   Han svarade "Jag tittar på Sopranos".. Jag tittade på tvn igen å såg en stor nalle springa runt och prata å sa "ööhmm de e de väl ändå inte?" Som svar fick jag "Ska vi sätta en hundring eller?" HAHA jag ba "Baby, du e inte vaken va?"  "Jo, jag ville bara jiddra med dig!" Hahahaha sen somna han om igen=) Jag e rätt säker på att han babbla i sömnen igen..men det roliga va ju att han faktiskt låg å kolla på skiten...=)))

Aja, ska gå å fixa mig nu=)

Puss!!!

Och förlåt älskling att jag berättar sånt här i min blogg, men vafan.. du e för rolig=) Å jag gör inte narr av dig!=) Sötplutt

Lägger upp en bild på "Sopranos" också;)


Sopranos?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0