Monday monday...

Fan va varmt det är idag!! Har varit i skärholmen med min lilla Carro, hon bjöd på lunch=) Supergott! Alltid mys att träffa henne, hände ju allt för sällan numera, men det ska det bli ändring på!
Sen drog hon å jobba, å jag drog till söder, å nu sitter jag hemma hos John och bloggar=) Indo, John och Johannes drog ut å skulle köpa pizza... jag stanna här=) Så jobbigt att springa runt=) Även fast de e sjukt fint väder ute...

Jag har förvärkar=( Ibland inbillar jag mig att dem känns annorlunda, och börja tänka "Är det nu förlossningen ska starta?" Jag är nog inte ensam om att känna sånt, tror varenda höggravid känner efter rätt mycket... men som de flesta mammor säger.."Du kommer definitivt märka om det är riktiga värkar"... men man vill ju så gärna att det ska sätta igång=)

Idag den 27 juli... när jag va på första besöket hos MVC så sa dem att 27 juli skulle va beräknat förlossningsdatum... Sen ändrades det på ultraljudet...då sa dem att det skulle bli den 2 augusti=) Men man kan ju alltid hoppas på att det första datumet är det riktiga;) haha!  Men det är endast 5% av alla gravida som föder på det utsatta datumet... så ja, jag kan ju egentligen ta å glömma de där med att föda på Söndag, eftersom dem flesta går över tiden...

Nu ska jag surfa runt lite, och vänta på killarna kommer tillbaka!


Fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0