Mätt och belåten

Idag fick Indo äran att laga mat, det blev spagetti med köttfärssås, så himla gott älskling!!! E supermätt, men ändå sugen på nått sött..så jag har precis vispat chokladpudding=D Ska äta den lite senare=)

Idag har vi gått lite ärenden och varit allmänt slappa egentligen, städade köket å tvättade iof, hängde nyss tvätt, det var knappt så allt fick plats på tvättställningen! Men jag hängde upp alla Indos tall tees på galgar, smart lösning=) De e så jag brukar göra iof...

Så nu sitter jag här, lite ont i magen... antagligen för jag käkar så jävla mycket skit just nu.. Låg i sängen tidigt i morse å skakade å kallsvettades å hade jääätteont, så ont att jag var tvungen att väcka Indo:$ Förlåt älskling.. men jag måste säga att jag blev mycket mer avslappnad när du var vaken=) du e så snäll å fin! Hoppas jag slipper den värken inatt... kanske ska skippa chokladpuddingen? =P Eller inte... hihihi=)

Nu kollar jag på Paris Hilton BFF... jag tycker hon e ball=) Jag och min vän Carro har pratat om det, och kommit fram till att de skulle vara skitkul att hänga med henne haha! Hon verkar så gullig å rolig... söt e hon också=)

När det är slut så e de lite olika filmer på tv att välja mellan... På sexan e de en American pie film, på trean en romantisk komedi, å på nian e de en drama film... vi får se=)

Imorgon ska vi rensa ur 2 garderober, å så har jag en ny tvättid kl 12...blää å så måste jag ringa klåparna på Försäkringskassan också.. säkert deras fel att jag har ont i magen... blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0