kom igen nu!!!!

Jag har så himla tråkigt... Snälla bebis, kom ut nu!!! Mamma tycker de e så tråkigt att vänta nu.. Vill ju se dig=)

Jag undrar om du e stor eller liten bebis... har du mycket hår på huvudet? Har du din pappas fina ögon? Har du min näsa eller mun?

En sak jag vet är att du är vår lilla ängel och att vi kommer älska dig för alltid=) Nu vet jag ju iof att du inte kommer läsa det här...kanske om 7-8 år när du kan läsa och om min blogg finns kvar=)  Undrar om du får bruna eller gröna ögon? Ooh jag e så nyfiken!!!

Hon gjorde nyss värsta movet i magen haaha...tror hon kanske vände sig=) Hon ligger ju med huvudet neråt, men hon kan nog vända sig från sida till sida...



Vi längtar efter dig älskling<3 vår lilla groda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0