jag e så jävla trött på folk

Ja, det är jag... trött på att höra kommentarer som "oh, väntar du tvillingar?" Så ni bara vet, det är ett annat sätt att säga "du e fet", så säg det istället... å nu får gärna sluta kommentera med "Ojjj va du e stor!!" Ehhh jag vet??! Jag e höggravid, å jävligt trött på samma kommentarer hela tiden, snart kommer jag fan slå nån... å nästa gång som nån jiddrar om de över telefon för dem tycker de e så jävla kul att retas med mig, jag svär... jag klickar er. Direkt, sen får ni skylla er själva. Sluta tjata, och sluta fråga och kommentera. Jag e FETTT JÄVLA TRÖTT på att vara gravid,  TRÖTT på kommentarer från vänner, familj och främlingar!!
Kan hända att jag vaknat på fel sida idag, men det är bra på ett sätt, för då kan jag berätta hur trött jag e på allt.  Ska bli så skönt när Elicia kommit ut å allt tjat är över ... "när får vi träffa henne?" "får vi komma till bb?"  BLA BLA BLA!!!!!!!!!!!!!låt mig bara vara!!!!!!!!

Å en sak till, till er gamla kärringar som ska försöka ge mig en massa jävvla tips om bebisar...seriöst. SLUTA! Vsst, vissa tips tas jättegärna emot, från mamma å svärmor och vissa av mina kvinnliga släktingar , fine, men ni andra... SHUT THE F*UCK UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill inte ha era 1800-tals huskurer om hur man får tyst på en bebis, eller hur man får dem att rapa.
Så, nog om det.

Sitter och kollar på Sjukhuset  på trean, en kvinna föder barn..blir helt tårögd... ena sekunden krystar och gråter hon av smärta, 2 sekunder senare ligger hennes dotter på hennes bröst, och den nyblivna mamma ler som om smärta aldrig någonsin existerat... längtar dit. MIn lilla familj... Jag, Indo och lilla Elicia... vår lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många som längtar och är nyfikna.. Ganska normalt...

2009-07-28 @ 23:50:13
Postat av: angiebabymama

Klart det är normalt. Men kan ingen visa förståelse ? Att det blir frustrerande till slut...

Och jag antar att du inte känner mig eller så känner vi varandra bara ytligt, annars hade du nog haft förståelse också... För det tar jag för givet att mina nära vänner gör. Eller inte?

2009-07-29 @ 00:42:27
Postat av: Liz

Det är helt galet ändå att det gör så ont sen då man har bebisen i famnen minns man knappt var smärta är.

Längtar tills ni 2 blir tre =)

Bara 4 dagar kvar till bf :)

jag ber till gud att du slipper gå över för bara en dag över så vill man döda första bästa som kommer i din närhet

2009-07-29 @ 15:06:18
URL: http://mamyliz.blogg.se/
Postat av: angiebabymama

Jaa=) Det känns så just nu också:P I wanna kill people!! Men de lugnt, fattar att folk e nyfikna, men det ska bli jättekul sen när dem själva blir gravida...=) Då ska jag vara exakt likadan mot dem;)



Liz, du måste komma ner snart! Så kan vi gå barnvagnspromenader=)) pussar!

2009-07-29 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0