Idaaaag

Har vi varit lite duktiga iaf=) tvättat å städat, inget sovande hela dagen iaf=P
sen kom mine å mitte förbi en stund, satt å snacka lite skit... vi ses alldelles för sällan numera.. alla e så busy=) Men jag beundrar Mine som sitter å skriver uppsats hela dagarna.. jag skulle aaaaldrig palla, underbar motivation you got there=)

Sen åkte vi iväg till Ica maxi, dem skulle storhandla, å vi skulle bara handla lite smågrejjer... Skulle köpa sånn stor påse med partyis, men dem hade inte det=((((( Så jag gick till mc donalds å bad om 3 stora muggar med is, då sa den söta flickan i kassan att om jag lägger ner en tjuga i deras sparbössa så får jag hur mycket is jag vill=) så de gjorde jag, och fick en stoor påse full med massa smaskig is, mycket bättre is än den som e i partypåsarna, dem här e lättare att tugga=)) mums!! Mvg till Donken i alby!=)

Sen kom vi hem, då började Indo laga mat till mig, makaroner å köttbullar=)) Jag fick svennemat hehe, han åt rendang med ris å jordnötsås som vi fick med oss senast vi var hos svärföräldrarna i Väsby=))

Nu e det poker! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0