helgen

Helgen va supermysig=)

I fredags va jag å min älskling i skäris å köpte present till mamma, en cd skiva å en flarra rödtjut=) Hon gillade sina presenter verkade det som! Lyckat=) Igår var vi på födelsedagskalaset, mycker mysigt! Vi åt buffe me massa olika goda saker, typ rostbiff å sånt..kycklingspett också;) Supergott!
Det var jag, indo, min moster och hennes kille Peter, styvbrorsan och hans tjej, Mamma å Max å Max syrra=) Party! Vi kom hem runt halv ett tror jag, sen somna vi..

Gick upp typ 13 i morse haha, inte gått upp så sent på evigheter, typ senast man va bakis eller nått... November?=) Ska bli kul å se hur mycket som krävs för att bli berusad nästa gång man dricker alkohol=P

Kollade på Vinterviken idag, den gick på fyran, haha hade heelt glömt bort den, så de va lite kul... skitdålig film iof, men det är ju en klassiker=)

Sen drog vi hem till Change å Tilda i Alby på middag, de va supergott!!!! Vi fick nån asiatisk rätt med ris å grönsaker å tofu=) Mums! Det fick mig att vilja käka mer av det asiatiska köket, får försöka få Indo sugen på att laga sånt till mig;) De e ju så gott! Å Tilda hade gjort ananassPaj med kokosglass till efterrätt, även det var helt underbart! Indo, ska jag få en glassmaskin i julklapp?=))))<3 Vi spelade kasta gris å hade massa trevligt=) Kasta gris kändes grymt nostalgiskt, jag vill köpa de å ha me mig till sjukhuset=P Vi har redan packat ner Yatzy=P Skitspel! haha=))

Nu är det snart läggdags, ska försöka komma upp tidigt imorrn (inte vid 13) och städa å försöka fixa tvättid... Måste komma ihåg att ringa Mine rätt tidigt också, hon å hennes karl sticker ju till Turkiet imorgon, jag e inte liite avundsjuk! Fan va skönt att få komma bort nån vecka...

Ska försöka komma iväg upp till Väsby nån dag i veckan också..Indos bror kommer hem från London, han bor och pluggar där=) Grym pianist!

Aja, nu e de nog tvättaavsigsminketochborstatänderna-dags=)

Puss å kraaam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0