Fan va jag e dålig på att blogga!!

Haha ni får ursäkta! Jag har inte haft fullt upp eller nått lixom, har bara inte haft lust=P
Eller.. jag har gjort massa saker, men sen när man sitter framför lapen så har jag liksom inte pallat hehe...

I fredags va jag å mamma i skäris å shoppa lite, det va mysigt, hittade ett par byxor som jag redan har likadana av, men som det kom fula bruna färgfläckar på när vi höll på å måla här hemma... köpte dem förra året, så jag blev helt överlycklig nr jag såg att dem kommit in nu igen!! Så det blev ett par sånna, å så lite linnen å sånt=) Å mamma köpte bebiskläder=D
Sen gick vi å käka jättegod lunch!

Igår städade jag heeeeeeeeeela dagen! Det blev fint, men gud va trött jag va efteråt haha, men blev pigg efter en god middag=) Sen kom mine, mitte å john, vi käka maaassa godis, drack maaassa läsk å spela poker=D jag kom tvåa hehe, plocka bara upp skithänder hela tiden...Mine, den jäveln slog mig varje gång jag tyckte jag hade en grym hand... fan också=) hennes färg slog mitt top-pair osv... =)) Det var iaf en jättetrevlig kväll! Och kul att ni tyckte att vi hade fått fint här hemma=)  Men  yeah, man måste ju när man ska ha bebis=) hihihi... När dem hade åkt hem la jag å Indo oss i sängen för att sova å kolla på Bruce allmighty, så jävla kul film haha, Jim Carrey e långt ifrån min favorit, men just i den här filmen e han en pärla!

Idag gick vi upp ganska sent, 11... de e sent jämfört med när vi brukar gå upp...runt 9 typ.. Mine kom å plocka upp mig på dagen, så drog vi till Ica Maxi och köpte lunch, grillad kyckling.. å så skulle jag köpa is, men den va ju slut som vanligt... tur att jag hade hemma iaf;)  Sen drog vi till mig å käka grillad kyckling med baguetter å potatissallad...MUMS!!!!!!!!

När Mine åkt igen, så kom Carro hit... 2 mysgummor på en å samma dag=)) Vi käka chips, jordgubbar, middag å glass haha...Svullhelg!!!=))))) Men, Carro glömde sin chokladmjölk!!=( Jag lovar dig Carro, att Indo kommer ta väl hand om den=)))) haha, söt e du som köpte med dig dem!!

Nu sitter jag här , pratar med grannen om world of warcraft, å med carro,..vi ska snart köra betapet=D Å så äter jag is!!!


Nu loggar jag ut=)

Tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0