Chips till frukost!

Ja, det blev så idag... ingen pallade gå å handla igår, så det finns ingen frukost hemma..inte ens mjölk:( Nått måste man ju äta, så då åkte chipsen fram=))

Idag ska jag å mamma dra till ikea å köpa badbalja å massa ljus=))))) Perfekt väder för det, det spöregnade när vi gick upp...usch. Hoppas solen skiner dagen vår lilla ängel födds... Och om solen på himlen inte skiner, så skiner solen ändå, för då kommer jag vara solen:) Och jag kommer skina mest av alla *lycka*

Jag å mamma ska käka köttbullar på ikea!!! Även de e lycka, fan va de e gott, dem e så perfekta, bästa meatballsen ever...
Ska dra hemifrån om en timme, vet inte riktigt va jag ska göra fram tills dess... äta is kanske? Jag har INGA rena strumpor, så ni kan ju tänka er va jag tänker göra ikväll... Jag har ett par inter sport strumpor rena, men problemet med dem e ju att mina fötter e heelt svullna, så de kanske blir trångt i skorna...vi får se, de e mitt enda alternativ om jag inte vill gå barfota..vilket egentligen hade varit ganska skönt=)) Gå barfota på vått gräs eller blöt asfalt...fan va skönt?! haha...

Oohh... jag måste berätta att Försäkringskassan e jävla klåpare.. dem vill neka mig föräldrapenning för jag va sjukskriven 2 veckor i maj, va fan lixom!? Jag blir så trött på dem, inget med FK e bra, dem ska alltid krångla med allt å alla... en brud här i botkyrka fick vänta 14 månader på sin föräldrapenning... Va gör vi om det händer? Vi har ingen inkomst? Jag får panik!!!  Man blir ledsen också...de här e de sista man vill höra när man går i väntans tider...

Aja, bra att man har en rolig pojkvän som får en att skratta=) Å en mamma som älskar att gå på Ikea, och Ikeas köttbullar som äger det mesta, 2 katter som vill kela när dem ser matte vara ledsen, och en gumma i magen som rullar runt när mamma vill=)

Älskar er allihoppa, speciellt köttbullarna hahaha




puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0