tvätta..

Oh herregud va jag e trött.. somnade sent inatt, jag var skittrött, men kunde verkligen inte sova.. Inre stress? Jag antar det, för jag visste att jag skulle upp klockan 6 och tvätta.. så nu har jag lagt i tvätt i tumlaren och hängt upp i skåpet.. nästa gång är det Indos tur att gå ner.. vika tvätt å sånt. Får väl se om han gör det. Han la sig senare än jag, så han e också trött.. men men=) A man´s gotta do what a man´s gotta do, som Reine i Tre kronor säger. Är inne på säsong 5 nu.. ska kolla klart det avsnittet jag kollar nu, sen ska jag lägga mig igen.. får inte glömma att ställa klockan så jag kan väcka Frallan om en timme när han ska gå ner.

Sen ska jag rulla tryfflar, det gick inte igår...smeten hade inte stelnat ordentligt, så när jag skulle försöka rulla tryfflar så smällte chokladen i händerna bara. Crap. Sen ska jag till Skärholmen med Elicia och träffa mamma=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0