Störiga grannar?

Någon mer än jag som stör sig på sina grannar? Jag har riktigt irriterande grannar.. vars intresse måste vara att flytta möbler och stampa i golvet på nättera...
Inatt när jag var uppe med Elicia å ammade så hörde jag dem prata högt med varandra, lät som de va massa folk där, som vanligt. En jävla massa spring är det där... undrar om dem säljer drugs? Skulle inte förvåna mig. Hur som helst började någon stampa hårt i golver ett flertal gånger, å sen fortsatte dem flytta på saker. Klockan var 4 då. Jävla idioter.  Gnällkärring som jag är så kommer jag gå å klaga på dem en vacker dag... skitsamma=)

Idag hade jag Paola och Emir här! Jättemys! Elicia och Emir fann varandra=) Haha, dem höll handen och Elicia lutade sig mot Emirs axel och försökte slita av honom tröjjan?! WTF!? Fy Elicia. Haha.

Paola tog bilder, hoppas hon lägger upp dem snart=)

Imorgon kommer John och Johannes hit på middag, sen ska dem och Indo gå till studion... men innan det ska jag, Elicia och Frallan åka till Heron city=)

Nu ska jag kolla tre kronor och överväga om jag ska gå å sova eller inte...

Puss å kram mamma scan

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tre Kronor?? Vart ser du på det?!? :D

2009-12-02 @ 19:41:34
URL: http://agneselisabeth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0