Lördagkväll!


Fyyyyfan säger jag bara!!! Helvetesväder, så jävla dunderkallt ute=( Aja, sålänge man slipper Snö-oväder.



Sitter här i soffan och tar ett glas vin och kollar på singing bee celeb, haha fan va dem bjuder på sig själva.

Singing bee är ett program som jag skulle dö för att få vara med i, jag hatar egentligen att göra bort mig, men då gör man ju bort sig tillsammans med 5 andra personer=) Å det kan jag lätt bjuda på! Så om ni vill anmäla mig till singing bee så tycker jag att ni ska göra det=)


Haha nu sjunger Alex Schulman, och Elicia håller för öronen=P haha! Wonderful!

Fler program jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i är Wipe out, heminrednings program, Biggest Loser, Fångarna på fortet...

Fångarna på fortet, fy fan vilket bra program det var. När jag var liten så såg jag alltid fram emot fredagarna, då jag fick sitta och kolla på fångarna på fortet. Grymt program. Snälla Tv4, återinför? Jag kan ställa upp.


Jaja, ska kolla vidare nu=)

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0