För exakt 4 månader sen

så var det sommar, jag höll på att svettas ihjäl här i vår lilla lägenhet... Dessutom hade jag värkar. Värkar som blev mer och mer smärtsamma för varje gång.. Nu 4 månader senare så ligger hon i sin säng och sover.. hon somnade i min famn efter middagen=)

Min vackra lilla Elicia. Tiden har gått så fort, och nu ler å skrattar hon varje dag, hon vill hela tiden greppa tag i saker, speciellt sin prasslande lilla mjukisfjäril i massa olika färger=) Och på Onsdag ska hon få äta banangröt för första gången, och så ska hon få smaka på potatis och palsternacka! Jag ska också äta det.. bara för att visa att det är jättegott..(jag tycker inte det, men man måste ju lära henne=))

Hon är även mycket stark i både rygg och ben, och med min eller Indos hjälp så står hon gärna upp, men fötterna på vår mage=) Och flyplansleken är superkul! Fast jag gillar pussleken mer=) Hon luktar gott och vaknar alltid med ett leende på läpparna=) Jag vaknar alltid på natten av att hon ligger och pratar med sig själv och skrattar... Det har aldrig hänt att man vaknar av att hon skriker och gråter. Ibland när hon väcker mig och jag tittar ner i hennes säng, så har hon vänt sig , så hon ligger på fel sida i sängen=) Vågrätt liksom...

Hoppas hon vaknar snart för jag vill leka pussleken!





Kommentarer
Postat av: Gabbies

Jag ber om ursäkt om du inte gillar reklam då kan du bara ta bort det här. Men jag skulle bli vädligt glad om du ville boosta min bild här: http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=se<u>viral</u>boost_10001#/start/linear/3560 Det är bara 2 klick o tar typ 10 sekunder.

Tack på förhand!

2009-12-15 @ 19:41:19
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jäklar vilken mage!!! Min är typ hälften, fast mkt kan ju hända på 3 veckor... :) Gick du upp mkt? Gick du ner fort?

2009-12-16 @ 15:05:05
URL: http://norpisen.blogg.se/
Postat av: Angie

hehe, det är ju olika från person hur stor man blir.. jag var ju fet redan innan. Jag gick ner snabbt, men gick upp igen...Åt godis å cola varje dag typ. Men slutat med de nu=)

2009-12-16 @ 17:05:36
Postat av: Fanny

Fet, haha det tror jag inte! Jag äter oxå alldeles för mkt onyttigt, men det känns som det kvittar, när magen växer hur som helst. Sen blir det bantning å promenader med barnvagnen :)

2009-12-16 @ 19:03:38
URL: http://norpisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0