Soluppgången

Såg den nyss, de va fint... E skittrött, men frågan e om de e lönt att gå å lägga sig igen, ska upp om en timme.. har vart vaken sen 4... Amma, byta blöjja, amma, underhålla, amma... sen somnade hon, min lilla prinsessa... Indo sover, väckte honom när det var dags att byta blöjja, så jag kunde få lite sömn, men det var tydligen för mycket begärt... dont get me wrong, Indo e grym.. han tar hand om oss..lagar mat osv.. men, mindre WoW å mer vara med familjen hade vart fint. Det är skitlätt att ligga å titta på Elicia å gosa med henne... But thats not enough. Om nån tror att de e lätt att gå upp varje natt å vara vaken i 2-3 timmar har fel. Det är mysigt, men det blir hårt i längden att inte få någon sömn... tillåmed min aptit är borta...
Men, jag gör allt för min lilla ängel, Elicia... du är mitt allt, å jag älskar dig mest av allt i heeela världen!!!

Vad tycker ni? Ska jag gå å lägga mig å sova i nån timme till?
Ska jag vara ärlig så e jag inte ett dugg trött, men jag har inget att göra direkt.. skulle kunna städa lite...men så pigg e jag inte just nu... Nu börjar nyhetsmorgon.. crap. Aja, lägger mig en liten stund till.. morgondagen blir hård...

"Godnatt...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0