nu e vi hemma:)

fick åka hem igår... Jag hade sånn sjuk hemlängtan! Satt på bb igår å ammade, då kom barnmorskan in å sa att dem va tvungna att lämna ifrån oss Indos säng, för det skulle komma dit en nybliven mamma med sin bebis.. Alltså, Indo skulle vara tvungen att åka hem, å jag skulle få stanna kvar å dela rum med en främling och hennes bebis, jag ville inte... å jag tänkte även på den andra mamman, hon ville säkert vara ensam med sin lilla familj också, så jag fråga om vi fick åka hem istället...

Nu sitter jag här, hemma i Hallunda...Ska snart möta Indo i centrum, ska handla massa som vi behöver... Prinsessan ligger i vagnen å sover sött=) Hon e världens vackraste, och jag å Indo är världens lyckligaste föräldrar!

Haha, Indo berätta en kul grejj för mig om förlossningen, som var lite av en dimma för mig... Han berätta att när jag krystade lät jag som om dem höll på att driva ut demoner ur mig haha (Excorcisten), jag fick tydligen en rätt manlig stämma haha, de hade varit kul att höra=P Lite pinsamt kanske haha, men vadå, ont gjorde det ju!=)))

Va på återkoll med Elicia idag, hon har en bra vikt, och mjölken produceras duktigt i mina boobs=)
Nu ska jag gå hemifrån!

Jag loovar att lägga upp bilder snart, när det finns tid å ork=) Som nybliven mamma, får man nästan aldrig sova eller nått.. men jag mår skitbra ändå=) Det är mysigt att amma, å mysigt att bara ligga å titta på henne när hon sover, eller när Indo och hon myser, Indo ser så lycklig ut=) Världens snällaste och mysigaste pappa! Älskar er båda 2, mina änglar.

Ps. Indo ska få en mach3 idag, så han slipper gå runt å se ut som en terrrorist=P haha, fast jag har börja tycka attt han e skitsnygg i skäggväxt=P sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0