När Emil söp ner hela bondgården...

Sitter och kollar på SVT barnkanalen, bra skit! Det är ju Emil i Lönneberga, de där avsnittet när han ska gräva ner jästa körsbär... Men istället vill han  ge hönorna, tuppen och griseknoa en billig fylla.. sen super han ner sig själv! "Hur kan mamma få för sig att gräva ner sig dem här bären när dem e så himle goe´"..  söt Emil.

Har precis tagit en kall dusch, jag vet inte varför, men dem där kalla duscharna jag tar varje dag känns så lyxiga! Men helst av allt skulle jag vilja gå ut å bada, det finns 3 st stränder här i "närheten", men min karl e badkruka! haha, visserligen kan man ju åka med nån kompis=) Får höra med nån! Inte för att jag känner mig så jävla snygg i bikinicki just nu, men det ger jag blanka fan i, jag vill bada!!

Mamma, kan inte ni bygga en pool?

Ska snart gå å baka äppelpaj=) Har varit sugen i flera dagar nu..Med massa vaniljsås;)

Min granne lyssnar på gaymusik... så oplitiskt korrekt av mig att säga så... men yeah, thats me...

tjingelong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0