Nä, nu får det vara nog!!!!

Vaknade nyss, inga värkar..inget vatten i sängen. Besviken.
Jaja, det blir väl de där nedrans ultraljudet på Tisdag då, lilla bebis, varför e du så envis? =)

Idag e de storstäd å slappdag... jag e jättetrött..satt uppe till 4 inatt typ å spela en turnering... kom på plats 20/1000 nånting... jag som ville hamna på finalbordet å kamma hem 235 euro... men icke sa nicke.

Indo sover fortfarande, ska lägga mig igen tänkte jag..min kropp är helt död.

Jag drömde om bebisen inatt, jätteskum dröm.. har drömt massa konstigt under tiden som gravid, men de kanske inte e så konstigt.. E ju mycket som händer nu.

Min graviditet har varit relativt smärtfri, mådde lite illa i början, men det försvann snabbt, har spytt max 2 ggr.. det enda som har varit lite jobbigt är karpaltunnelsyndrom...lite foglossning och sånt, men de e sånt man får stå ut med helt enkelt!

Ne nu e de nog med morgonbabblandet, nu går jag å lägger mig i sängen bredvid min lilla semla å kollar på tv=)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: mine

ja, hon e en nedrans envis bebis. kan hon fått dett av mamma å mormor? ;) men de e bra å va envis, kommer bli en redig pingla! :D puss

2009-08-09 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0