Mina änglar...

Idag har varit en mycket bra dag...

Vaknade i morse, så gick jag å Indo å gjorde lite ärenden, ganska bull faktiskt.. llite krångel med det idag, men men... de e väl det enda som varit ångest...
Sen åkte jag till flempan och träffade Carro, vi  åkte till Huddinge, där hade hon överraskning till mig=D Vi fick en bilbarnstol=D=D Helt fantastiskt! Du e så knäpp gumman=) Å världens finaste gudmor!! Det var exakt den jag ville ha också=P  Carro är min ängel<3

Sen drog vi hem till mamma, vi käka is å sånt, sen drog Carro vidare till jobbet, och jag å mamma åkte till skäris, Jag fick en ny kaffebryggare=D Min mamma är min ängel<3 Å så fick lillen lite nya bebiskläder och en makka-pakka gosedjur=D Sånn som man kan hänga upp i vagnen=D Så söööt! Sen gick vi på donken=) Min mamma är min ängel<3

Sen skulle jag hem, hade maaassa packning, så jag ringde Indo å fråga om han kunde möta mig vid bussen... Av nån anledning så vart de dålig stämning å lite småtjaffs.. blev lite ledsen då... Så jag sket i han å drog hem iaf, åå jag tänkte "Fan också... inte nog med att han spelat hela dagen.. han har inte tömt diskmaskinen å nu ska han inte möta mig heller... jag kan bära själv!" När jag kom fram, å hade kommit halvvägs hem från bussen, så kommer han gåendes där på vägen, för att möta mig.. de va så skönt.. dålig stämning var över, fick massa pussar, han sa att jag var fin, han tog alla påsar... å vi gick hem.. Kommer hem, å han har plockat undan massa, tömt diskmaskinen och satt på en ny diskmaskin..tillåmed städat köket... Indo är min ängel<3

Och nu sitter jag här, framför laptopen och vilar benen... e jättetrött i kroppen, jag märkte inte det förns jag hade satt mig ner, i min mjuka sköna soffa med ett glas cola med massa is i... Min bebis rullar runt i min mage, hon är min ängel<3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.Du har verkligen tur som har en massa änglar runt om dig.Det kanske beror på att du är en liten ängel själv.Puss på dig.

2009-08-03 @ 18:44:55
Postat av: Angie

Tack mamma=)) Du e så fin! Men det är ju du som gjort mig till en ängel;) älskar dig!! Tack för idag, alltid så mysigt att ses=)

Puss

2009-08-03 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0