Mat!

Snart ska vi äta spagetti med kötttfärssås, pappa Indo har lagat!

Slemproppen har åkt nu, på riktigt! Allt annat var falsk alarm... så det är ju en bra bekräftelse på att det är på G.
Min gissning är att vi åker in ikväll, och att hon födds imorgon...
Vi ska kolla WSOP medans vi äter=) (World series of poker) Aj, nu får jag en värk.... dem kommer väldigt oregelbundet, jag kan fortfarande sitta upp, men det är inte långt ifrån fula grimaser.

När vi ätit ska vi gå igenom BB väskan och kolla så allt är med,  å packa det sista... jag ska göra mackor som vi kan ta med oss till förlossningen... Massor med mackor!! =)))

Nu ska vi äta! Skriver snart igen!!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Lycka till gumman!!! Hör av dig när undret är fött!! stor kram skänker alla mina tankar!

2009-08-13 @ 13:28:06
Postat av: Mamma

Ni är knäppa.Ska ni ta med er mackor till BB.Ni får mat där.Jag tror inte att du är sugen på mackor när du ligger där och krystar.Hoppas att spagettin smakade gott.

2009-08-13 @ 13:36:36
Postat av: Linda

ojojoj!!! Lycka! Håller tummarna att allt går väl.

Puss Linda

2009-08-13 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0