Måndag...

Jag lyckades somna om en stund i morse, å vi höll på  att försova oss!! Vaknade 7:30 istället för 7... men vi hann med det vi skulle göra ändå=)
Indo är i skolan nu, första skoldagen... jag e så avundsjuk! Vill också plugga! Ska nog göra det när min mammaledighet är slut=) Men innan dess ska jag tokgosa med min dotter =)

Mamma är påväg hit, vi ska äta lite lunch å sen vid 15:15 kommer barnmorskan på hembesök.. Har alltid undrat varför dem gör hembesök haha... dem vill väl kolla att man har fint hemma osv... Så igår å idag har jag städat..bara dammsugningen kvar.. det tråkigaste med andra ord... Det är Indo som brukar sköta det där med dammsugning, för jag har en tendens att slarva med det... 

Det är helt tyst här hemma.. tv:n är avstängd, så himla skönt!! Den som annars brukar stå på dygnet runt.. men nu när Indo är i skolan kan jag passa på att ha den avstängd;)
Det enda som hörs är Elicia när hon andas å pratar lite..."eeehh eeh ehh" säger hon=) myspinglan!

Nu ska jag vara en bra hemmafru å städa lite till, hänga tvätt... eller jag kan vänta med att hänga tvätt tills barnmorskan gått.. palla ha en stor tvättställning som prydnad i vardagsrummet när hon kommer.. det blir väl IG direkt då.. "EH"=)

Bebisfötter är söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0