Lördag

Idag fyller min ängel 1 vecka=) Det är inte klokt hur fort en vecka kan gå... Allt är så mysigt=)

Idag har vi träffat farmor, farfar,farbror å pappa Indos mormor=) Det var mysigt! Var i centrum och käka lunch sen gick vi hem till oss och fikade.. Fick massa kläder och presenter, mys!!!! Farbror Viktor tog en massa fina bilder med sin kamera=)

Nu ska vi fortsätta mysa=) Fast indo sitter vid datorn å sjunger "jag vill bara softa, jag vill bara ta de lugnt" haha, söt=)

Vi satt å kolla på WSOP idag, å så såg jag Doyle Brunson, en gammal pokerlegend, som tydligen har gått upp å ner i vikt rätt duktigt.. så sa jag "Oj, va tjock han ser ut! Har han alltid varit så?" Indo svarar "Ah, asså, han har gått upp å ner i vikt ganska mycket, men du vet hur det är att vara tjock..." EEEHHHH!! wtf.. va menar du med det Indo? haha! Tack för den=P Sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0