Kan det sluta vara varmt ute?=)

Haha förlåt alla sommarälskare, men jag måste få visa mitt missnöjje med sommaren... Varför? För jag blir som en vandrande uppblåsbar figur med en massa vatten i! Jag kan ju knappt ha skor på mig längre, mina fötter sväller upp som en deg som har en massa jäst och bakpulver i sig...så är det ju iof med resten av kroppen oxå... Fast jag e väl en liten surdeg för det mesta......

I förrigår va jag å Mine på Stockholms auktionsverk, vi lämna in lite gamla grejjer jag hade i förrådet, men de tog dem glatt emot, så den 25 augusti är det auktion=) Får väl se om man kan glida dit.. beroende på hur det ser ut med vår lilla bebis-situation=) TAck Mine för du palla skjutsa runt mig den dagen<3 ängel:)

Efter det drog jag och mammsen till Ikea, å köpte det sista till bebben, dvs skötväska å badbaljan=)
Tack mamma!!=)) <3 ängel

Igår va en skön dag... chillade hela dagen (även fast jag borde ha typ städat och tvättat) och på kvällen drog jag å Indo till söder hem till John=) Sen drog vi alla vidare ut till Örnsberg, jag å typ 10 pers till satt på ett berg med världens finaste utsikt och grilla korv=) Idag är jag myggbiten!! Jag fattar inte hur myggor kommer igenom byxtyg med sina tungor? Jävla as! Men de e ju somrigt=))

Nu vaknade Indoboy=) Vi ska till barnmorskan, förhoppningsvis för sista gången på ett bra tag! för nu vill jag ha ut den där lilla grodan jag har i magen!!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0