hot hot hot!

Nu e vi hemma igen, från äventyr..

Först var vi hos barnmorskan, hon sa att om inte bebisen har kommit på Måndag så ska jag på ultraljud på tisdag och kolla att allt är okej, inget att oroa sig för, de e en vanlig kontroll man gör på kvinnor som går över tiden=) Bebisen rör sig jättemycket å är jätteduktig på att visa att hon mår bra, så jag är inte ett dugg orolig=) Så vi får väl se, hoppas jag slipper ultraljudet;)

Efter det så drog vi och handlade lite mat å sånt, å efter de så åkte vi å köpte surfsticka till laptopen så jag kan blogga direkt från sjukhuset och sånt när man har tid å ork=) Mycket bra.

Sen skulle vi hem, när vi hoppat av bussen så upptäckte jag att det inte hängde nån ful, svart fejkskinn-handväska på min högra axel, som det alltid gör, då har jag glömt väskan på bussen!! Jävla ärthjärna man är!=(((( Så Indo, sprang som en galning upp till centrum för att möta upp bussen å hämta väskan, he made it=)) Så jag fick tillbaka mobil, nycklar å plånbok... Så jävla grym e han! Min hjälte=))<3333

Nu ska vi äta lunch, sen ska jag tvätta lite.. sen ska jag slappa resten av dagen... Visa min älskling hur mkt jag älskar honom, jag e så glad=)) Utan honom hade mina saker varit i någon annans händer nu=(( De e de sista man vill ska hända nu... usch... Jag har världens bästa karl=) I alla väder!!  Tillåmed när de e så här äckligt varmt ute=P haha , svinvärme! Jag vill ligga på ett sjukhus med aircondition!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0