haaalllååååå

Skippade bloggandet igår, va så himla trött! Va på sjukhuset hela dagen, va på ultraljud å kollade ctg kurvan... allt såg bra ut å jag har en frisk bebis i magen=) Enligt ultraljudet så väger hon runt 3,6 kg! Skönt att hon e normalviktig=)

Idag har jag städat, sen åkte jag till skäris å åt lunch med mamma å shoppade lite=) Min mamma e så söt=))))

Nu e jag hemma, sitter i soffan å kör en sit n go grejj på pokern... Å framför mig framför tv:n har jag 2 karlar som spelar tv-spel, å till höger om mig, i fönstret så sitter det 2 katter och kollar ut på regnet=)

Bilder på katterna, min mage (tagen då jag gått 9 dagar över tiden) pojkarna som spelar tvspel och Chilly när han kollar ut på regnet=)

Klicka på bilderna för större format!



Kommentarer
Postat av: mine

asså Elicia, KOM UT NU!!

2009-08-12 @ 18:49:10
Postat av: Mamma

Hej gumman.Det var bra att du visade den bästa sidan på gubbarna.Annars var det jätte gulliga bilder som du har tagit.Spara bilderna på magen så du kan kika på den när Elicia ligger bredvid dig.Du kanske glömmer hur stor du var en gång i tiden.Puss på dig.Hälsa gubbarna.

2009-08-12 @ 19:04:40
Postat av: Angelica

Mine, Snart så ;) Jag lovar!!<3



Mammi, Alla bilder e sparade på datorn=) Ska framkalla många av dem sen , så hamnar dem i ett fotoalbum som man kan sitta å bläddra i sen! Gamla skolans fotovisning, men även den bästa=)



Love you!!

2009-08-12 @ 20:22:53
URL: http://angiebabymama.blogg.se/
Postat av: Carro

mysbilder!

2009-08-12 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0