Godmorgon godmorgon

Nu orkar jag inte ligga ner längre..haha.. va så sjukt varmt i sängen!
Så nu sitter jag här igen... va ska man göra idag? Väntar på samtal från barnmorskan, jag ska få en tid för ultraljud..ska försöka få en tid idag, för jag orkar inte vänta tills imorgon...å dessutom har jag typ ingenting att göra idag..kan ju inte åka nånstans, har inget att åka på... nån som vill sponsra med en bussremsa?=)

Jag hade så jävla ont i magen inatt, jag fattar inte varför.. kan de vara järntabletterna? kebabpizzan? Eller att jag drack typ 2 liter mjölk igår? Hur som helst så har det gått över nu...

Om man kanske skulle ta å ringa barnmorskan själv? Köra en fuling å säga "det skulle vara jättebra om jag fick en tid idag, för mitt busskort går ut idag..." hehe..
Tror jag ringer henne vid 10...

Har gått över tiden med 8 dagar nu.. heavy...
Varför känner jag mig orolig? Eller är det bara otålighet? Jadu.. Mycket som rör sig i huvudet på en höggravid kvinna, im not the only one... men ändå... Min  mamma gick över tiden 10 dagar med mig.. får väl se om jag slår rekordet haha=)


Jag längtar efter dig Elicia, det gör pappa också...

Sådär, kära bloggläsare, nu har jag avslöjjat hennes namn!

Tycker ni Elicia är ett fint namn? Jag tycker de e finast i världen=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling.Jag undrar om du har ringt barnmorskan.

Du har rätt Elicia är ett mycket vackert namn.Har du lagt på underlakanet i hennes säng.Det måste du göra.Puss på dig min lilla unge.

2009-08-10 @ 10:50:54
Postat av: Angelica

jag har pratat med barnmorskan å jag ska dit imorgon på eftermiddagen=) Ska bli spännande och se vad hon säger...



Jag ska lägga på underlakanet idag=)



Saknar dig!!



Puss på världens bästa mammii!!

2009-08-10 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0