Ge mig höst

Ursäkta att jag klagar på vädret hela tiden, men nu e de så att  jag saknar att få ha en stor fleecefilt runt kroppen, nedkrupen i soffan tillsammans med en varm kopp choklad, med en massa ljus tända runt mig... ni som känner mig vet att jag älskar ljus, det är något jag ärvt av min käre mor, men finns det något mysigare? Nu på sommare är det ju i princip omöjligt att ha ljus tända, även på kvällarna... det blir så jävla varmt!! Jag har försökt lite, men de blir fan i mej för varmt, plus att takfläkten är på 24/7 hemma hos oss, bara för de e så varmt! Å om jag ska hålla på att tända ljus när den e på så blåser fläkten på ljusen så dem släcks=( Ge mig höst! Jag vill höst inreda oxå! Vill ha inslag av lila i lägenheten..har sett jättefina lampor på Ikea som jag vill ha... dem  heter "knubbig" å dem kostar 89 kr styck, å dem är mörklila, vill ha 2 st! Sen har jag set krukor i olika lila/rosa färger som jag vill ha 3 st av... sen vill jag ha lila ljuslyktor, å lila plädar och soffkuddar och påslakan-set... så nu vet ni vad ni ska göra om ni vill göra mig riktigt lycklig;) haha!  Förresten så vill jag ha ett nytt soffbord också, den kostar 600:-... =P haha! Jag ska köpa allt detta när mitt bankkonto inte ekar... kanske ska försöka tvinga mig själv att sluta röka när E är född? Lycka till Angie... fast det är nog rätt bra, för mig mamma har lovat att sluta om jag slutar...
Så, sammanfattning, Jag vill ha saker till mitt hem, för jag blivit inrednings-nörd. Hur ska man då lyckas med detta när man är fattig som en kyrkråtta? Jag ska sluta röka, då får jag mina saker, E får en rökfri mamma och mormor! Men, kommer det att funka verkligen? Då lägger man ju undan 40 kr om dagen, det är ju massa pengar... aja, vi får se. Inredning it is, e skitsugen!!!!!!!!



Klicka på bilderna för att få dem större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0