Förresten

När jag satt här igår kväll och försökte underhålla mig själv med laptopen så hör jag en sånn jääävla smäll!! Gick in på massa nyhetssidor då och försökte hitta nått, när jag inte hittade nått så tänkte jag "aja, de va väl en ovanlig fyrverkerigrejj eller nått".. Men nu läste jag på Aftonbladet att de e nått jävla pulver som sprängt i skolan i Fittja som ligger precis här bredvid....

"Bomb exploderade vid skola Rev upp stort hål i väggen En explosion vid Tallidsskolan i Fittja söder om Stockholm rev sent på fredagskvällen upp ett stort hål i skolväggen. Polisens bombtekniker arbetade natten till lördagen bakom avspärrningar för att fastställa vad som orsakat smällen. En låda som hittats vid skolväggen undersöktes. Tallidsskolan har förskola och elever till och med årskurs sex. "



Har ni inget bättre för er? jeffla pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0