Bröstmjölk, tårar och kärlek

Har kommit igång duktigt här hemma nu, jag har massa mat till Elicia! Så himla skönt... Mysigt e det också...
I skrivande stund ligger hon bredvid mig på soffan å pratar i sömnen..jag har faktiskt aldrig sett ett vackrare barn... hur gick det till? Jo, hon e så sjukt lik sin pappa, helt galet... mina 2 sötnosar=)

Jag har fått mjölkstockning... Vad är det? Tänker nog många..ska försöka förklara... mina bröst är gigantiska, fruktansvärt ömma och dem är fyllda med mjölk så att det räcker till ett helt kompani=) Men jag klagar inte, som sagt, jag älskar att amma Elicia, hon e så duktig, å så himla söt när hon gör det... Otrolig känsla..

Det här med tårar...många tror att gravida kvinnor e fuuulla med hormoner..ni har ju rätt, men ni ska se efter vi fött barn... Jag kan börja gråta utan att veta varför, ibland börjar jag gråta när jag tittar på henne, å de e lyckotårar, ibland gråter jag för jag är orolig för saker, ibland gråter jag när jag tänker på hur underbar pappa och pojkvän Indo är... Det är inge kul å gråta=( Bara när de e lyckotårar, men lyckotårar brukar bli till orostårar efter en stunds gråtande.. Hormonerna dansar som aldrig förr... Men jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag e nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0