Äntligen

Ligger i min säng, har haft värkar sen runt 03 inatt.. Började få ont igårkväll vid 20.. de var mest som svag mensvärk, å inatt så kom dem med 4 minuters mellanrum, först rätt svaga, men sen blev dem starkare, men det var runt 5-6 minuter emellan... just nu e dem rätt starka och kommer med ca 6-8 minuters mellanrum... Så det är ett tag kvar innan man får åka in på förlossning... När man har kraftiga värkar med ca 2-3 minuters mellanrum e det dags... Nu får jag en värk... kl e 11:16... så nästa värk lär ju komma typ 11:22-11:23...nått sånt...

Nu vet vi iaf att det är på G, å så får vi se om bebisen födds idag den 13:de Augusti, eller den 14:de...
Jag återkommer under dagen med fler uppdateringar... kommer blogga regelbundet tills det är dags att åka in...

Skänk era tankar till en halvt nervös blivande mamma. =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mine

Äntligen! tror min kommentar till förra blogginlägget hjälpte ;) lycka till, du får ringa eller messa vilken tid på dygnet som hälst! puss

2009-08-13 @ 11:22:11
Postat av: petra

Vi tänker absolut på dig gumman.. <3

2009-08-13 @ 12:35:37
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Liz

Du kommer klara detta galant gumman , kommer sakna dig nu när du är på bb , vem ska jag nu spela betapet med hehe , men lycka till nu med allt!

2009-08-13 @ 16:15:42
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0