Hemgjord latte å poker...

Precis, de e de jag sysslar med just nu... Köpte en lattevisp idag på bolagret, en knallgrön=D
Va i skäris med Agnes å Carro idag, skitmysigt!!! Det borde vi göra oftare=) Lunch och fönstershopping!!

Indo e hemma hos John, dem skulle spela in nått... sounds good=)
Bebis e livlig, spark spark=) Imorrn e de dags för barnmorskan igen, vi ska väl göra de gamla vanliga, mäta magen, blodtryck å lyssna på hjärtljud...alltid så mysigt!! Min lilla bebiiiii!!!

Har du missat Ri-fas nya mixtape? Bull av dig!!  gå in på www.rifacrew.blogspot.com nu direkt å ladda ner!!

Snart e de dags för en sill dubbel... det innebär att dem 5 sista som e kvar dubblar sitt inköp, stabilt! Synd att det sitter så mycket skitfolk på svs bara... but they cant read my cant read my pokerface;)

Så det är tänkt nu att jag ska dubbla, å sen ska jag köra en Brax, då kan jag vinna max 228:-...stabilt.

Jag vill ta en klunk av min latte, men den e för varm fortfarande haha...

Plockar bara upp skitkort... började på big blind...bull.. aja, får leva med det hhaha...

Nu folda jag ducks haha, palla... GAH!!

I helgen e de dags för födelsedagsfest hos Mine som fyller 25;) Kommer bli nice! å dessutom ska de bli skitnice väder!! å de e TÖÖÖÖNG! 25 grader! yeeeeehhaaaaa

Nu ska jag koncentrera mig på pokern ett tag... ska lägga upp en söt bild på min pussy.....cat=)) haha!!!

Min andra kille=)

Kommentarer
Postat av: mine

yeah, rock the party! :D

2009-04-23 @ 11:48:19
Postat av: Linneah.

Vad heter din katt ?

2009-04-23 @ 21:06:42
URL: http://linneahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Linneah.

Vad heter din katt ?

2009-04-23 @ 21:06:55
URL: http://linneahlundqvist.blogg.se/
Postat av: angiebabymama

Linnea.



Han heter Chilly!

2009-04-23 @ 23:24:06
Postat av: Linneah.

Aaaha okej

2009-04-24 @ 17:44:58
URL: http://linneahlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0