Blogg på mobilen!

Skulle på skojjs skull försöka logga in från mobilen och det funkade:) jag ligger i min säng med Chilly och kollar hemsökta hus! Inte så läskigt idag, kan bero på stämningen:-P lampor är tända och indo sitter vid datorn Hehe.. Imorgon ska jag träffa mamma, vi ska gå å köpa nya sittdynor till mina balkongstolar:) dem e sjukt fina! Får lägga upp bilder imorgon:) nu började vår bebis att sparka, myspys! Helt livlig:) hela magen rör sig haha! Skriver mer imorgon:) idag släpps ri-fas nya mixtape! Måste ju göra lite reklam;) kan nog skriva länken man kan ladda ner den från imorgon;) fahrenheit 4:20. Tjing

Kommentarer
Postat av: mine

smygreklam i bloggen asså ;). får komma över å kolla din uppdaterade balkong nästa vecka :)

2009-04-20 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0